Romania

Allt mellan himel och jord.

Moderator: TSG Stockholm Moderator

Romania

Inläggav Vein » tor 30 aug 2007, 14:51

Tjena Allihop

Sitter har nu i rumanien och har det trevligt, det ar min andra dag och jag haller bokstavligen pa att rinna bort...det ar 36 grader i skuggan men stralande solscen ute... Ska forsoka leta upp mig mot bergen imorgon for trafiken har i bucharest ar riktigt hemsk...har avgassmak i munnen hela tiden. Men har varit och tittat pa stor-palatset hara...helt underbart. Deras FD diktator visste iaf hur man bygger hus...12 vaningar med over 11000 rum...det tog hela dagen igar att springa runt dar. (JA, jag fick vilse...)

Idag ska man kolla mer pa stan och sen imorogn hoppas jag hitta till bergen...ni far vanta pa bilderna tills jag kommer hem, glomde sladden till kameran hemma...

/jani
Vein

Inläggav Vein » lör 01 sep 2007, 18:05

Tjena igen...

Sitter i staden sighohara i rumanska bergen med en p1 75hrz med win98 pa och kollar min mail och undrar om dagarna om teknologin hemma i sverige bara var en drom...

na men skamt asido sa ar det ratt skoj har..just denna stad dock inga klubbar det verkar det som men vi har tittar runt lite pa staden...precis kommit hit. Vi ska vidare mot ett citadell i narheten snart...

Trodde aldrig att jag skulle saga det men jag saknar faen traningen bland all ol, gaende och mannagryn med rokt korv..

/jani
Vein

Hmmm....

Inläggav Sempai Jakob » sön 02 sep 2007, 14:23

Ja, det verkar onekligen vara lite synd om dig... :evil:

Verkar som att det enda stället där det inte är bra väder är här i Svedala. :?

Ta hand om dig och håll i plånboken!
/Sempai Jakob
Användarvisningsbild
Sempai Jakob
Sempai

Inläggav Vein » sön 09 sep 2007, 11:50

Ja, nu är man hemma i sverige igen efter många om och men...men första man lyckas med är att dra på sig en rejäl förskylning...

Jag ska kurera mig nuoch komma och träna på tisdag...så ska ni får höra mer om allt live...synes då :)

/Jani
Vein

Återgå till Off topic